FASTE LÆSERE

torsdag den 11. marts 2010

ENDELIG LIDT SOLSKIN.

Det går stille og roligt her i Lønstrup - den seneste tid har jeg været gået lidt i hi - nu er jeg så træt af vinter og især kulden, at det har smittet lidt af på både humør og energi.
Derfor er det kun blevet til småsysler - jeg skanner gamle billeder ind på computeren, strikker lidt og broderer lidt.
Det er dog blevet til denne lille "Strømpe-strikke-taske". Jeg har næsten altid et par strømper på pindene og i tasken og nu er der styr på både garn og pinde.




De sidste par dage har solen heldigvis været på himlen, og da det ser ud til at holde weekenden over, skal sneen væk fra terassen, så den så småt kan tages ibrug.


5 kommentarer:

  1. Ih ja hvor det ville være skønt at kunne sidde på teressen med sin kaffe , her har der dog været sol det meste af dagen , så kan man lidt mere....
    Den er rigtig sød din strømpe taske, fint broderi der er på :-)

    SvarSlet
  2. Du glemte at nævne den varme kartoffelsalat!

    SvarSlet
  3. Ja, og at det er dig der skal fjerne sneen ;0)

    SvarSlet
  4. Sikke en smuk lille taske du har syet!

    Jeg har været ude og gøre vores terrasse forårsklar i dag - det bliver så dejligt, når vi kan komme ud og sidde udenfor igen. God weekend til dig!

    SvarSlet
  5. Skønt lille broderi på tasken :-) Det er dejligt at foråret er ved at komme :-)

    SvarSlet