FASTE LÆSERE

torsdag den 17. maj 2012

ENDELIG.

Endelig er der tid til lidt bloggen igen - men jeg har jo strikket, og nu er jeg 


ENDELIG FÆRDIG.


Det har været et stort arbejde at få sjalet gjort helt færdigt - men det har været arbejdet værd. Nu er jeg klar til at vove mig ud i blæsevejret her i Lønstrup.

Jeg har valgt at sætte knapper i sjalet -


Birthe Sahls skønne keramikknapper som jo passer perfekt i farverne. De blev købt under et hurtigt besøg på Saltum Uldfestival - som det eneste. 
Den eksterne udstiller Hr. Weller i Gug fik også et besøg og der blev købt farveprøver til et nyt project.

Jeg har også haft travlt bag symaskinen - ferien står lige for døren - så der skal lidt nyt i kufferten - og åh, hvor jeg glæder mig til en tur ned i varmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar