FASTE LÆSERE

tirsdag den 7. august 2012

SMÅT ER GODT

Så er der endelig lidt strik at vise frem. Jeg er stadig godt i gang med "Still light" - men ind i mellem bliver det til lidt småtterier.

I en af strikkegrupperne på FB var "Wingspan" et hit - så den måtte jeg også prøve


En rest Kauni blev brugt og selv om farveskiftene ikke er så gode til "Wingspan" tror jeg nu nok den vil være dejlig om nakken til vinter. Samtidig får jeg så igen brug får min Birthe Sahl nål.

Da Rosa skulle til Grønland bestilte hun hue og pulsvarmere - nu går turen til Island på ferie og sættet er blevet suppleret med et halsrør.


Der har også været gang i lidt babystrik.

JP havde bestilt en ting til Christians lille pige, og valget blev denne "Elvira" fra "Rasmilla"


Kristines veninde Sofie har fået lille Hjalte og han skal begaves med denne lille trøje.


Der er endnu en kjole på pindene og planer om mere babystrik til gavekassen - for der er da virkelig et baby-boom omkring os.

Ellers er jeg tyvstartet på min fødselsdagsgave - Christel Seyfarts "Flower Power Frakke" men herom senere.



6 kommentarer:

  1. hold da op al det lækre strik :O)
    knus♥

    SvarSlet
  2. Jeg skal da love for, du har gang i pindene, sikke meget dejligt strik

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt når der er efterspørgsel på ens strik.

      Slet
  3. Jeg kan næsten høre pindene knitre - dejlig strik du har fået produceret. Wingspan har jeg også lavet et par stykker af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er gang i den - Wingspan skal nok også prøves med et garn med kortere farveskift, for når jeg skal strikke Flower Power har jeg brug for lidt tv-strik samtidig.

      Slet