FASTE LÆSERE

søndag den 24. januar 2010

VELKOMMEN TIL "HAVTORNENS RIGE"

Velkommen til min nye blog.

Efter at være gået helt i stå med "Mariannes Meriter - min gamle blog, har jeg valgt at starte på en ny, da jeg jo også er startet på et helt nyt liv. Du kan dog stadig finde den gamle blog
her.
Siden 15. oktober 2009 har Jens Peter, Oscar og jeg boet i Lønstrup og det er virkelig et helt nyt liv.

Jens Peter arbejder jo i Hjørring og jeg nyder nu livet som hjemmegående - med mit strikketøj, madlavning og meget andet - ja, lige nu bliver det kun til lidt gåture her i vinterkulden, og de mange aktiviteter i
Lønstrup Cafe Bio, men jeg glæder mig til foråret og sommeren, hvor jeg virkelig skal nyde udelivet her ved Vesterhavet.

Jeg håber at i har lyst til at følge med i livet i "Havtornens Rige".

1 kommentar:

  1. Hej søde dig

    Tillykke med din nye blog! Den ser god ud, og jeg glæder mig til at følge med herinde.

    Hvornår strikker I igen? Jeg mangler noget godt strik i godt selskab :)

    SvarSlet