FASTE LÆSERE

tirsdag den 13. april 2010

HVERDAG IGEN.


Efter 2 ture til København - feriegæster i påsken og Jens Peters feriedage, er hverdagen igen vendt tilbage, og jeg må indrømme at jeg nyder det.
Jeg er ikke så god til at få lavet noget når der er andre i huset - så idag bliver der både gjort rent, slappet af og brugt tid på at blogge.

Vejret er skønt og vi er begyndt at få lidt hygge på terassen - Enkelte blomster er blevet plantet og en foreløbig hyggeplads er lavet.




 Vi skal have købt os et nyt havebord - men måske bliver den foreløbige løsning at vi bruger vores bord fra campingvognen her i sommer, så vi kan finde ud af om vi skal have et i alm. størrelse eller måske et stort bord - ja, jeg overvejer også om ideen er at købe 2 almindelige - så kan vi jo lave en siddegruppe et andet sted i haven i det daglige og hente bordet ind på terassen når der er gæster.
Køkkenbordet er også under planlægning og i næste uge skal vi have hentet vores markedsparasol, terassevarmer og grill, som har været opbevaret hos min søster i de år hvor vi ikke har haft have

- men hvor er det skønt -

allerede nu har jeg siddet i bikinitop på terassen, selv om det kun er april, så jeg ser frem til en dejlig sommer  med mange skønne udetimer.
I morgen kommer Connie på besøg og mon ikke turen går til Løkken efter lidt garn. Nu har jeg endelig fundet en model til en sommertrøje og hvis jeg er heldig kan den nå at blive færdig inden turen- i maj- går til Rhodos, på "pigetur" - Kristine og jeg.

1 kommentar:

  1. Ja, hverdagen er tit bedst...så det er godt der flest hverdage...

    SvarSlet