FASTE LÆSERE

fredag den 29. oktober 2010

TIDEN FLYVER AFSTED . . .

og efter en uge som studenterhybel kom Kristine hjem.
Vi har haft travlt med at gøre klar til week-endens 30-60 års fødselsdag i Aarhus og køb af gave til farmors fødseldag torsdag, men der blev også tid til en tur i køkkenet.
Her fik vi syltet rødbeder -



hele 7 glas - syltet med peberrod, hvidløg og chilli.

Torsdag gik turen så til Aarhus - for at fejre farmor. Der blev dog også tid til at besøge "Hos Sofies forældre" og strikkecafé, hvor jeg mødes med Gitte, men også traf flere af pigerne bag nogle af de blogs jeg følger.


Det var en rigtig hyggelig eftermiddag, så det er ikke sidste gang turen går til Aarhus en torsdag.

Med mig hjem fik jeg et af Gittes skønne cykeldæksarmbånd - Tak Gitte, jeg glæder mig til at bruge det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar