FASTE LÆSERE

onsdag den 29. juni 2011

SANDEMANDSTRÆF 2011.

I weekenden løb det årlige "Sandemandstræf" af stablen. I år var det den sjællandske gren der havde taget turen til Jylland - Hinnerup hvor vi havde en hyggelig dag hos Anne og Sven.
Rosa og Claus havde meldt fra - Bror Jimmy blev student og skulle fejres i Aalborg og Kristine havde arbejdslørdag og måtte også melde fra.

Vi andre hyggede os - heldigvis forblev det tørvejr - og der blev snakket, hygget og spillet - både wist og krolf.

Da maden kom på bordet blev mit kamera pakket væk, og jeg fik det ikke fundet frem igen, men det blev da lige til et enkelt billede af en del af Sjællandsklanen.


Kenny, Anita og Rikke.


Hos farmor i Sjællandsgade måtte jeg forevige hendes flotte vindueskarm, fyldt med Streptocarpus -  


og jeg var så heldig at få en med mig hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar