FASTE LÆSERE

tirsdag den 27. september 2011

MANDAG VAR DER SOMMER I ROSKILDE -

og det var heldigt, for det var også der jeg var.


Jens Peter havde for en gang skyld en endagstur til Skalstrup og Lyngby, så jeg tog med.
Jeg havde på forhånd aftalt at mødes med Inge og vi mødes på Ro's Torv til brunch.
 Mens jeg ventede på Inge fandt jeg ny inspiration til vinterens hårpynt - de gør nu noget for os strikkere der i Roskilde ;-)


Det var hyggeligt at møde Inge irl. - vi har jo blogget sammen en tid, så det var rart at mødes, og snakken gik livligt - vi var jo ikke helt fremmede over for hinanden.
Efter brunchen - som i kan se hos Inge - gik vi en tur i byen - Jeg fandt en taske som nu skal trylles om til en smart fototaske.


 Efter en kop kaffe, en øl og mere snak, hastede Inge videre til andre aftaler på en travl fridag.
 Tak for en hygglig formiddag Inge, jeg glæder mig til næste gang.
Mens jeg ventede på chaufføren fik jeg lige hilst på Lise Nørgaard, som jeg fandt på en bænk i gågaden.


Jens Peter skulle videre til et møde i Lyngby, så jeg tog S-toget ind til Nørreport Station, men hans møde var så kort at jeg kun lige nåede forbi yndlingsbutikken - Lunico - på Strøget 


og Sømod Bolcher efter en stor pose lakridsblanding - de bedste bolcher der findes -inden vi mødtes og  turen atter gik mod Lønstrup.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar