FASTE LÆSERE

torsdag den 22. september 2011

SKØNHEDEN ELLER UDYRET -


ja, meningerne er helt sikkert delte - Jens Peter mener at det rabler for damen, men de seneste par dage har jeg været travlt optaget ved symaskinen - og har fremtryllet en ny vinterkjole.

Opskrift følger - man finder et billede af en kjole man er vild med.



Finder materialer frem -   en gammel t-shirt - JP's kasserede cowboybukser - et stykke cowboystof 
fra en gammel kjole - en rest fløjl - købt
i det forrige århundrede - lidt bånd - knapkassen - tråd - masser af tråd - saksen og symaskinen. 
Så går man i gang


og efter et par dage er kjolen næsten færdig.



Heldigvis har jeg et t-shirt mere , så nu skal jeg på stofjagt - for til den skal der bruges tyndere stoffer, og det har jeg ikke på lager.

Kjolen er ikke helt færdig - jeg skal have lavet en anden afslutning på ærmerne, men det må vente lidt.

Her er et par detaljer.



Nogle vil helt sikkert synes den er rædselsfuld.
Jeg synes den er sjov og tror jeg kommer til at bo i den her i vinter, for den er super dejlig at have på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar