FASTE LÆSERE

tirsdag den 3. juli 2012

EN RIGTIG THORS-DAG

Efter turen i ZOO - var vi forbi Lisbeth og Kenneth. Deres dejlige lille Thor blev døbt den 16.06. og vi var med som fotografer.
Der blev taget over 600 billeder og efter at jeg havde rodet, regeret og redigeret kunne vi aflevere en stak cd'er (488 billeder) 
Vi havde en dejlig dag - først i Sdr. Tranders Kirke - Thor var dog ikke helt tilfreds med at få vand - 





men det gik heldigvis over igen. 






Efter dåben havde vi en dejlig eftermiddag på "Cafe Kyø" med brunch - kaffe og kage.




"Store Thor" lagde vejen forbi med lyn og torden men det gjorde ikke det mindste. Vi var inden døre og lille Thor var nu glad og tilfreds med dagen.



4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, han er en glad lille dreng og jeg er glad for også at have nogle små størrelser at vise frem. :-D

      Slet
  2. Dejlig knægt...
    600 fotos var ellers en sjat - det er det dejlige ved digitale billeder, man kan tage en masse og så slette dem, som ikke er så gode.

    SvarSlet
  3. Ja, det er dejligt med digitale fotos - og af de 488 der blev afleveret var der mange mindre gode - men dem må forældrene selv sortere i.
    Når jeg er helt sikker på at de har fået dem alle, vil jeg også rydde op i mine - der bliver sorteret groft nu hvor jeg er ved at lægge billederne over på min nye mac.

    SvarSlet