FASTE LÆSERE

tirsdag den 31. december 2013

TILBAGEBLIK PÅ 2013.

Så blev det igen nytår. 
For mit vedkommende blev 2013 et mærkeligt år. 
I begyndelsen af januar gik jeg til lægen med stærke smerter i nakke, overarme og lår, og en enorm træthed.  Fik taget en mængde blodprøver og sendt videre til sygehuset, med mistanke om muskelgigt.
Herefter startede en mængde undersøgelser, som kunne konstatere at jeg IKKE have dårligt hjerte, sygdomme i tarmene, borelia eller kræft, men måske dis. Sklerose. 
Nu snart et år efter er jeg ikke blevet klogere. Venter stadig på svar fra skleroseamb. og har stadig smerter.
Heldigvis havde vi jo en dejlig sommer, hvor jeg havde det rimeligt, men som det ses her på bloggen - med begrænset energi.
Det er heller ikke meget strik, der er røget af pindene, selv om vi jo har fået en skøn strikkebutik her i Lønstrup.


Heldigvis bød året på en dejlig overraskelse - som jeg jo har fortalt om her på bloggen, nemlig Rosa og Clauses bryllup i september.



En dejlig dag med skønne mennesker og et brudepar der strålede af lykke hele dagen. 

Vi har nu haft en dejlig jul - hvor jeg fik skønne strikkegaver, med familiehygge og god mad, og nu gør vi klar til en nytårsaften der, traditionen tro, holdes sammen med gode venner og lækker mad fra Glashuset. Denne gang dog med deres tapasmenu - så det er spændende hvad den byder på.



Jeg ønsker alle jer, der trods min sparsomme tilstedeværelse, både her på min blog, men også med kommentarer på jeres blogge, stadig hænger ved, et rigtigt godt nytår - jeg håber at min energi vender tilbage i 2014, for selv om jeg, til tider, har overvejet at stoppe med at blogge - håber jeg at kunne fortsætte, for jeg vil jo slet ikke kunne undvære jer. 


Godt nytår 2013

9 kommentarer:

  1. Du og Jens Peter samt resten af familien ønskes et rigtigt godt nytår. Håber at du får mere overskud, jeg selv har jo heller ikke for meget overskud til at give kommentar m.m. rundt omkring i blogland. Men jeg læser altid hvad der skrives - kommentar er bare ikke til at skrive på en telefon. Men mon ikke det skal være et nytårsforsætte, at jeg skal blive bedre til at sende en hilsen.

    SvarSlet
  2. Kære Marianne. Jeg håber virkelig der kommer en afklaring for dig i det nye år, så du kan blive behandlet som krævet.
    Jeg har heller ikke haft meget tid og overskud til at blogge eller følge med i det sidste halve års tid. Men jeg savner det, så jeg har lovet mig selv, at jeg bliver bedre til det i det nye år. Med disse ord ønskes du og dine kære et rigtig godt og lykkebringende nyt år her fra det kolde nord.

    SvarSlet
  3. Godt nytår, og held og lykke med helbredet i 2014.

    SvarSlet
  4. Også rigtig godt nytår til dig.

    SvarSlet
  5. Kære Marianne. Rigtigt godt nytår til dig og dine kære.
    Jeg er heller ikke for god til at kommentere, men jeg følger stadig med ;-)
    Håber at 2014 bliver året hvor vi ses igen ;-) Til marts burde jeg have masser af tid, hvis du får lyst til at kigge forbi :-)
    Håber der snart kommer svar på det helbredsmæssige, og at det er til at håndtere.
    Knus Anita

    SvarSlet
  6. Rigtig godt nytår Marianne!
    Håber maden denne gang var lige så lækker som de andre år.
    Jeg håber du snart får en diagnose, du kan arbejde med. Det er ikke til at gå med uvidenheden og smerterne.
    Må 2014 et dejligt år :0)

    SvarSlet
  7. De bedste ønsker for det nye år til dig, Marianne og din familie... For alle er impliceret, når der går træghed i processen mod en afklaring. Håber det resulterer i en forbedring af din hverdag, så overskud og kreativitet kan finde tilbage til dig.
    Jeg følger i hvert fald din blog og tænker på dig, når der er længe mellem indlæggene.
    God vind i 2014.

    SvarSlet
  8. Er du blevet undersøgt for glutenallergi - min svoger fik det konstateret for et års tid siden efter han havde været igennem et forløb meget lig dit….

    SvarSlet
  9. Hej Marianne
    jeg håber du får en afklaring i det nye år - et år er længe at gå i det uvisse ..
    ønsker dig et godt og lykkebringende år
    kh

    SvarSlet