FASTE LÆSERE

lørdag den 8. oktober 2011

NY, SMART FOTOTASKE.

Efter en dejlig weekend og en ny regering, måtte jeg onsdag kapitulere med en voldsom omgang migræne - den 1. i over 2 år - så der er ikke blevet lavet meget i "det lille hjem" - og dog.

Da jeg var i Roskilde købte jeg mig en lækker skindtaske.
Jeg har længe været træt af den traditionelle fototaske jeg har - den er fin til skovtur m.m. - men til koncerter og lign. har jeg været træt af at ose langt væk af "fotograf". 
Jeg har kigget efter smarte fototasker - de findes, men de er også dyre. På "Pinterest" fandt jeg så en forklaring på hvordan man selv laver en fin fototaske - som set, så gjort
og her er den: 

Jeg gik på jagt i stofkassen - resterne skulle bruges.




 I eftermiddag går turen til Kreativ Messe i Aalborghallen - og hvis tasken fungerer skal indsatsen fastgøres til foret i tasken med tryklåse. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar