FASTE LÆSERE

søndag den 27. november 2011

DET BLÆSER LIDT.

Så blev det 1. søndag i advent - og adventskransen er klar.
Det blev også tid til at åbne den første adventsgave fra Rosa og Claus - ja, der snød vi lidt - for vi åbnede den i går da Jens Peter er i Aalborg i dag.
Jeg havde troet at det var en juleøl - ud fra pakkens form - men det var den fineste lille kalendernisse, så jeg fik alligevel et kalenderlys i år.


Og så til vejrmeldingen - lige nu raser orkanen over Lønstrup - låget blæste af grillen og lemmen til loftet blæste op - så der er tryk på.

Jeg ville så gerne se havet - men turen derned er for lang i det vejr, så det må blive billedet fra i går - da det kun var en "let vind".


Et større problem - Jens Peter glemte at tage briketter ind da han kørte i morges - de ligger i 2 m højde og vejer 20 kg pr. pakke, og der må min ryg melde pas - så der er lagt i kakkelovnen til JP - men desværre ikke til mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar