FASTE LÆSERE

mandag den 5. december 2011

ENDNU EN UGE ER GÅET

og den er gået stærkt.
 Jeg har haft travlt med at få de sidste adventsgaver gjort færdige til Rosa, Claus og Kristine kom hjem på decemberweekend, men de bliver først vist frem når de bliver pakket ud - de skulle jo nødig se dem her først.


Fredag aften startede vi weekendens hygge med en tur i Lønstrup Cafe-Bio, hvor de havde "Dirch" på programmet.


Vi er alle store Dirch Passer fans og vi blev ikke skuffede. Det var en rigtig god film, men jeg håber at hans liv har budt på lidt flere lyse dage end filmen viser, for som Kristine sagde - "ellers får man næsten dårlig samvittighed over at synes at han var sjov.

Nicolai Lie Kaas viste igen hvor fantastisk en skuespiller han er - især var jeg imponeret over scenen hvor han spiller Dirch - der spiller Kim Larsen. Det lykkedes ham at vise begge personer så man ikke var i tvivl.
Efter filmen sluttede vi aftenen af med the og franskbrød -


indtil de "Små" faldt i søvn.

Lørdag var vi til julemarked på Nordkraft i Aalborg - hvor der denne lørdag også var fødevaremarked - 
der var spændende boder - med godt kram - Rudolf med den røde tud og smuk julemusik.

I biografgangen stod to søde unge mennesker  som solgte moskusoksekød - så vi fik en højrebssteg med hjem til fryseren, så der er lækker mad til en weekend i januar.


Som altid når vi er sammen hygger vi os med god mad - denne gang hønsekødssuppe og tarteletter med kylling i asparges og da adventsgaverne blev åbnet om søndagen og Rosa og Kristine fik pandekagepander - var der pandekager med skinke og ost til frokost, inden de alle vendte hjem til deres.

 
I dag har Oscar og jeg slappet af, inden ugen står på flere julerier og syning af lidt nyt til vi skal til 50 års fødselsdag hos Clauses far på lørdag.
Jeg er også med i "Den Kreative Pakkekalender" - så det er vist på tide jeg får lavet min pakke klar.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar