FASTE LÆSERE

torsdag den 5. januar 2012

NYE UDFORDRINGER I 2012.

Der er intet nyt fra strikkefronten - det bliver ikke rigtigt til noget.
I 2011 fik jeg strikket af 3.745 gram garn, mens jeg købte 3.200 gram, så lidt er mit lager da blevet formindsket.


 


Ellers må min strikkelyst være i aftagende, så der er ingen store strikkeplaner i 2012. 
Jeg er i gang med en trøje til Kristine - der er en stor udfordring - der strikkes strømper og babytøj og så har jeg meldt mig i en julekugle-knitalong på Facebook.

I 2011 kom fotograferingen til at fylde mere og mere, og jeg har gerne villet "bruge" mine billeder.
Glad var jeg derfor da jeg faldt over denne bog

 



Min store plan og udfordring i 2012 vil nu være at omdanne nogle af mine mange billeder til Quilts - både store og små, så lige nu er der den store planlægning og studeren igang.
Jeg har nemlig også meldt mig til her



så jeg glæder mig til at der en dag dukker resultater op her på bloggen.
Weekenden skal bruges på at indrette en ordenlig syplads med et godt lys, da det er en stor mangel for øjeblikket, så jeg håber at komme i gang bag symaskinen i næste uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar