FASTE LÆSERE

fredag den 13. april 2012

EN TUR TIL ODENSE.

Onsdag bød på en tur til Odense.
Ishockeytossen - Kristine - havde vundet 2 billetter til WM i ishockey i Odense og havde inviteret sin far med. Hun synes det kunne være hyggeligt at jeg også tog med. "Mor, du kender så mange rundt om i landet - kender du ikke nogen i Odense" - og det gjorde jeg jo.
Karen, som jeg var på fotokursus sammen med bor i Odense og ville gerne have besøg.
Tiden var desværre for kort til en tur i Odense Zoo - så det blev til en lille shoppetur - først i Rosengårdscentret


Det var der nu ikke megen sjov i - selv om der da blev købt lidt, så vi satte kursen mod Odense C - hvor vi også senere skulle mødes med Karen.


Det blev til lidt mere shopping og vi fik hilst på H.C. Andersen -




gav han os fingeren


fordi vi kommenterede hans bare tæer ?



Vi mødtes med Karen på Cafe Biografen og fik lidt at spise, inden Kristine og JP drog til hockey og Karen og jeg tog hjem til Karen og Eddie


der var noget utilfreds med kun at blive luftet i haven, og derfor opførte sig som et trodsigt barn,  men dejlig det er han nu.

Karen og jeg havde en hyggelig aften - snakken går lystigt - som har vi kendt hinanden altid - og vi er enige om at vi har været søstre i et tidligere liv.

Tak Karen for en hyggelig aften - jeg glæder mig til vi ses igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar