FASTE LÆSERE

lørdag den 7. april 2012

ARNE OG CARLOS OG DERES SMÅ PÅSKEÆG

Fredag den 23. marts var Arne og Carlos på besøg i "Fandango" i Aarhus - så allerede torsdag gik min tur til Aarhus.

Det var et fint arrangement, i en fyldt butik - og de fortalte levende og med stor humor om deres strik. Et par rigtigt hyggelige fyre, de to.


Ud over et rigtigt hyggeligt arrangement fik jeg også deres nye bog med hjem - og endda i signeret udgave.


Siden da har jeg haft gang i strikkepindende - de første æg blev strikket i strømpegarn, men dem var jeg ikke helt tilfreds med, så nu pynter de på terrassen.
De næste blev strikket i bomuldsgarn og det var straks meget bedere.
I dag har JP klippet lidt kraftigt i vores kirsebærtræer og et par af grenene har fundet vej ind i stuen, så jeg nu har det fineste påsketræ.


Der er flere æg undervejs og efter påske skal de vaskes og formes - men lige nu skal de bare pynte som de er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar