FASTE LÆSERE

søndag den 24. juni 2012

KLAR IGEN - PECHA KUCHA NIGHT # 8 I AALBORG.

Så er det endelig lykkedes mig at overføre billeder fra min nye Mac til blogger - heldigvis - for jeg har de efterhånden en del oplevelser at dele med jer...

Jeg starter med en "Kultur-tur" til Aalborg - den 12. juni, hvor jeg, sammen med søster Annette havde fornøjelsen at være til Pecha Kucha Night # 8 i Huset i Aalborg.

Det var en dejlig aften i Husets hyggelige gård, men det var en helt anderledes oplevelse end Pecha Kucha Night i Lønstrup - indslagaene var mere løse og knap så strukturerede, men det var alligevel en spændende aften.



I anledning af Husets 100 års jubilæum (dengang som Aalborgs fattiggård) sluttede aftenen med en forrygende ilddans  - fremført på smukkeste vis af Milan Prabu og Valerie Rizzo.

 






2 kommentarer:

  1. Godt at du fandt ud af det, og det ser ud til at have været en spændende aften..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jo kedeligt at være så meget bagefter - men mon ikke jeg får det indhentet. Det var en hyggelig aften - og ilddansen var super flot.

      Slet