FASTE LÆSERE

søndag den 3. juni 2012

SOMMER ? ? ?

Så blev det endelig sommer i Danmark -




åh, hvor jeg længes efter varmen på Rhodos.


Så er det dejligt at drømme sig derned igen med lækker græskinspireret mad.
På nettet har jeg fundet opskriften på dette lækre fladbrød - det er supernemt at lave og smager forrygende, og vil helt sikkert blive en fast ting i vores tilbehør.




Jeg lavede 1 stort brød men næste gang vil jeg dele portionen i 2, så det bliver tyndere brød. 


Sammen med brødet var der dejlig salat fra Clauses forældre i Visse- nye kartofler (det er sommer) og græske frikadeller med feta.



Formiddagen blev ellers brugt på at kigge på ny computer - jeg er igen tilbage på min minipc - håber ikke det varer længe inden en ny står klar, så jeg kan få redigeret mine billeder fra Rhodos og fortalt om vores dejlige tur. 
I eftermiddag går turen til blomsterfestival i Frederikshavn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar