FASTE LÆSERE

lørdag den 6. februar 2010

PÅ INDKØB.



Lørdag trodsede vi de glatte veje og fortove i og omkring Hjørring - Jens Peter er på Sjælland fra tirsdag til torsdag, så jeg har bestemt mig for at finde symaskinen frem.

Derfor skulle mit, ellers velassorterede, lager suppleres og først gik turen til "Postgården" - en patchworkforretning på landevejen mellem Hjørring og Løkken.

Det blev til lidt stof og termovlies, inden turen gik til Hjørring efter en lynlås og et par d-ringe til en taske, jeg er i gang med.

I "Bog og Ide" fik jeg endelig købt en kalender og en bog om Toscansk kogekunst røg også lige i tasken.


Efter en tur i "Super Best" gik turen hjem til frokost og en kop kaffe og en fastelavnsbolle, så nu er jeg klar til et par dage bag symaskinen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar