FASTE LÆSERE

lørdag den 5. februar 2011

GRÆNSEOVERSKRIDENDE -

var dagen idag, men heldigvis kun med en shoppetur til Flensburg.
Ud over de almindelige indkøb: opvasketabs, vaskestivelse, vin m.m.m. blev det også til en del dejlige indkøb til mig.


Forskelligt karton, macrolinse, lille taske til fotografiapparatet og forårssko fra Rieker, nedsat til 185 kr, så jeg er ganske godt tilfreds.

Vores tur sydpå skyldes egentlig at den øvrige familie er til ishocky i Vojens - AaB mod Sønderjydske. Imens sidder jeg på Haderslev Kasserne og slapper af indtil vi skal ind til Haderslev og spise når de kommer tilbage.

Mørket har sænket sig over byen -


så jeg vil sætte mig og hygge mig med det her.




6 kommentarer:

  1. Pokalfinale i vores nye SE-arena... nu er Vojens jo min barndoms by.. :-) så jeg holder selvfølgelig med hjemmeholdet.
    I må have en god aften :-)

    SvarSlet
  2. Det var da en udbytterig indkøbstur :-)

    SvarSlet
  3. Ja, det var en god indkøbstur, nu håber jeg at aftenen bliver lige så god for Inge holdt jo desværre med vinderen. Tillykke til Sønderjydske.

    SvarSlet
  4. Det kan da ikke passe at du ikke har købt noget garn...............

    SvarSlet
  5. Dejligt med sådan en indkøbstur - især når man er så heldig at falde over gode tilbud...
    Jeg har et par forbindelser som jævnligt er ved grænsen, så de fornødne dagligdags varer har jeg altid på lager; det er straks værre med de skønne ting man lige falder over, når man selv er på handelen... ;o)

    SvarSlet
  6. Det lyder hyggeligt med en indkøbstur til Flensborg, Marianne - herligt at have gode ting med hjem, hvor man sparer mange penge. Her i Nordsjælland er det jo Helsingborg eller Malmø turen går til, når vi skal have en lille udlandstur.
    Klem og god søndag aften til dig!

    SvarSlet