FASTE LÆSERE

tirsdag den 27. december 2011

EN DEJLIG JUL


er nu ved at være forbi. Vi juler dog lidt endnu - først lige inden nytår bliver noget af julen pakket væk og noget får lov til at stå til efter Hellig Tre Konger.

Vi havde en dejlig juleaften.

Farmor, Rosa og Claus kom om formiddagen og Kristine midt på eftermiddagen.

OSCAR syntes godt nok at der var alt for længe til de der gaver 

Først skulle der jo spises og synges julesalmer, 


men endelig blev der pakket gaver ud og der var masser af papir at lege med.


Vi fik alle mange dejlige gaver - her er min høst.

Fra farmor - årets juleophæng fra George Jensen.


Fra Jens Peter - Juletræet, som jeg allerede forelskede mig i, på julemarkedet i Lønstrup Cafe Bio, i 2010.


Rosa, Claus og Kristine havde rodet sig ud i det helt store griseri.


En dejlig Römertopf 



og en lille gris til min Iphone - så nu kan jeg sidde i mit hjørne og høre musik, mens min telefor lades op.

Oscar havde haft den store sparebøsse frem - 


Et lille, dejligt kompaktkamera til tasken - et Ricoh CX4, som jeg glæder mig til at finde ud af hvordan fungerer.

Efter en dejlig juleaften og juledag - vendte gæsterne videre 2. juledag. Vi kørte farmor hjem og på vejen spiste vi en dejlig julefrokost hos Jens Peters søster og svoger.

Dagen i dag har jeg brugt på total afslapning - og strikkeri,  for i går blev Steen og Lis forældre til to små tvillingedrenge, så jeg må se at få gaverne færdige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar