FASTE LÆSERE

fredag den 16. december 2011

JEG NÅEDE DET.

Også i år har jeg været med i "Den Kreative Pakkekalender"  - men det var lige ved at gå galt.
Jeg har hele tiden været sikker på at gaven skulle være fremme hos modtageren den 18. december og med en forkølelse i anmarch tænkte jeg at det nok kunne nås når vi skulle til Hjørring onsdag den 14.
Da jeg var ved at skrive adresse på pakken så jeg til min skræk at modtagedatoen var DEN 12. 
Straks sendte jeg en mail til Karina og fik en mail tilbage der fortalte mig at Irene skulle åbne sin gave den 16 - altså i dag. UHA - nå gaven var på vej og jeg kunne kun krydse fingre. 
Derfor blev jeg glad da jeg i morges kunne læse at pakken var nået frem og havde vakt glæde.


Her er hvad jeg havde lavet



et knaparmbånd og en lille juletoilettaske. Da Irene er glad for det uldne blev tasken foeret med lidt filteuld som jeg havde liggende og nok alligevel aldrig får brugt. 

Min egen gave ligger og venter - men må først åbnes den 22. så der er  laaaang tid til.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar