FASTE LÆSERE

fredag den 7. december 2012

HYGGETUR TIL AARHUS

Onsdag aften - i et frygteligt snevejr her i det nordjyske - gik turen til Aarhus. Heldigvis var føret fint da vi kom på den anden side af Limfjordstunnellen - men uf, hvor var der koldt - nogle steder  -11 grader. 

Torsdag havde jeg lavet en frokostaftalt med Lissa, som jeg gik i skole med fra 1. - 7. klasse. Vi genoptog kontakten for nogle år siden og har det altid super hyggeligt når vi mødes. Det er sjovt hvor meget en fælles "fortid" gør.


Vi spiste en lækker frokost i  "Brasserie Belli"    og  

   
snakken gik lystigt. Endelig fik jeg afleveret min pose pull-ringe så Lissa kan fremtrylle flere af sine skønne tasker.


Efter frokosten gik vi en tur i Ridehallen hvor der hvert år er et skønt julemarked og jeg fik endelig købt en skøn engel til min nye entre.
Vi sluttede i Sigurds Kaffebar i Ryesgade, inden Lissa hastede videre til endnu en aftale og jeg satte kursen tilbage mod Sjællandsgade.
Hen på eftermiddagen kørte Rosa og jeg nordpå, hvor JP ventede med the og varme i brændeovnen og Claus støder til fredag og en hygge-julemarkeds weekend venter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar