FASTE LÆSERE

lørdag den 11. december 2010

EN LØRDAG MED JULEMARKED.

Min søde mand forbarmede sig over mig og vaskede vinduerne - det holder desværre ikke længe heroppe, men nu er det gjort og det kan ses.
 




Eftermiddagen blev blandt andet brugt til et lille besøg på byens julemarked i Cafeen.




Der var pyntet op og mens vi drak et glas gløgg kunne
vi nyde den smukke aftenhimmel.


Jeg fik mit ønske opfyldt, og endnu en lille engel kom med hjem.


Kristine er på besøg og er i fuld gang med at lave konfekt - hun er nu min lille køkkenengel.

2 kommentarer:

  1. Ja, de er bare så søde de der engle og fine med fyrfadslys i. Er det den samme kunstner, som også laver de der store "katte-krukker" ?
    KH
    Lissa

    SvarSlet
  2. Nej Lissa - Englene laver Kari. Hende har vi endnu ikke besøgt, så du er nødt til at komme igen.
    Det er DorteFriis der laver kattekrukkerne. Sådan en har jeg desværre ikke endnu - de er så dyre, men står aller øverst på min ønskeseddel til min fødselsdag.
    Hun laver også nogle fine frøer som sidder på en stol og har lovet mig at lave nogle med katte også - det glæder jeg mig til.

    Håber snart vi ses - hils Søren.

    SvarSlet