FASTE LÆSERE

fredag den 24. december 2010

OG DET BLEV ALLIGEVEL JUL

selv om jeg midt på eftermiddagen måtte kapitulere og gå i seng. Efter en nat uden megen søvn og med uro og ondt i kroppen overlod jeg alle pligterne til mine køkkennisser - farmor og Kristine.

Efter et par timers søvn stod jeg op til et pyntet træ, et veldækket bord og dejlig julemad.


Efter at salmerne var sunget og gaverne pakket ud hyggede Oscar sig med papiret og der var sandelig også en lille gave til ham fra Rosa og Claus, som i år holder jul i Visse.


Nu er jeg træt og vil skynde mig i seng og håbe på at jeg er friskere i morgen når Rosa og Claus kommer, men først vil jeg ønske alle

En rigtig glædelig Jul.


4 kommentarer:

  1. Håber du snart er frisk igen; det er så træls at lægge sig syg til jul... Men godt at der var nogen der ku' ta' over, så du ku' hvile dig...
    rigtig glædelig jul til dig og dine kære... ;o)

    SvarSlet
  2. Glædelig jul til dig. Forhåbentlig er du meget snart frisk igen. Godt du havde hjælpere ved hånden, som kunne træde til.

    SvarSlet
  3. Forhåbentlig går det bedre med dig nu. Men heldigvis der var nogle til at hjælpe, det er jo det, som det hele handler om i julen.
    Fortsat rigtig god jul og god bedring til dig.

    SvarSlet
  4. Du er forhåbentlig frisk og i fuld gang igen.. :-) Håber I havde og har nogle dejlige juledage.

    SvarSlet