FASTE LÆSERE

fredag den 5. november 2010

EFTERÅRET ER OVER OS

og her er der løvfald - både fra træerne



og fra pindende.
Jeg er nu helt færdig med min "Løvfald" selv om jeg tyvstartede lidt og havde den på til farmors fødselsdag og til strikkecafé i Aarhus. Nu er den foeret og klar til vinteren.


Mønster:  "Løvfald"  af Annette Danielsen fra bogen "Strik Naturligvis"

Garn:  Kauni 8/2 effektgarn EZ - 280 gram

Pinde:  Knit Picks 4½

Str.: 

Til: mig selv


Garnet er det garn jeg vandt i en KAL - på Ravelry - hvor jeg strikkede dette sjal. Garnet blev sendt til mig fra Canada, så nederdelen er lidt speciel for mig.


4 kommentarer:

  1. Bare så smukt og flot.
    En skøn weekend til dig.

    SvarSlet
  2. Specielt garn, og en meget special smuk nederdel.. Den må have en stor affektions værdi for dig.
    Knus fra Ærø

    SvarSlet
  3. Mit smukke, smukke sjal! Og nederdelen er blevet rigtig flot, Marianne. Du er en knopsak. Knus

    SvarSlet
  4. Hvor er det en flot blog du har skabt Marianne
    Kærlig hilsen
    "Nicoline"'Randers

    SvarSlet