FASTE LÆSERE

torsdag den 18. november 2010

YVONNE ER KLAR.

- ja, det har hun nu været et stykke tid, og er allerede godt brugt.



Mønster:   Yvonne – design Julie Weisenberger

Garn:   Nicolai garn fra Hanne Thorsen 100 % uld

Pinde:   Knit Picks nr. 5

Str.:   Small

Til:   mig selv


Mønstret fandt jeg en aften da jeg sad og kiggede på Ravelry.
Jeg fandt mit dankort frem og da jeg havde bestilt det sagde jeg "Hvor er det let".
Det var nu ikke helt uden forhindringer - jeg modtog, som så ofte før når jeg har købt mønstre over nettet, et link og downloadede det - men ak, efter 15 min stod maskinen stadig og søgte. Desværre var det den type links der kun virker en gang, så nu var gode råd dyre.
Jeg fandt en mailadresse på siden og sendte en mail og tænkte - "hvis jeg er heldig hører jeg nok noget om et par dage", men allerede en halv time senere fik jeg en mail fra Julia - hun havde re-aktiveret mit link.
Jeg forsøgte igen, efter at jeg havde tjekket at min Adobe Reader var den rigtigt, men ak - den ville bare ikke.
Nå, en ny mail blev sendt og straks kom der en mail hvor filen var vedhæftet.
Jeg fik åbnet og gemt filen og sendte en mail til Julia for at fortælle at alt nu var ok - om sørme, jeg fik en mail retur med et ønske om "Good Luck".
Det er hvad jeg kalder service - for et mønster til 35 kr.
Jeg er vild med vesten og måske strikker jeg en mere - dog med en lidt bredere ryg.

3 kommentarer:

  1. Sikke fin den er blevet! :-)

    SvarSlet
  2. Det var da en spøjs model, men rigtig flot. Kan godt forstå den bli'r brugt meget.
    Go' torsdag aften... ;o)

    SvarSlet
  3. Den er sjov og har en rigtig god facon, flot arbejde. Tak for turen til Marcipanbyen.
    En rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet