FASTE LÆSERE

mandag den 29. november 2010

STORE BAGEDAG.

Så blev det Store Bagedag. Allerede i aftes blev der lavet dej - som så kunne hygge sig i køleskabet natten over. 


Det har været Kristine der har taget det største tag


Første hold der blev færdige


Drømme  og


Figurhjerter


Så blev der tid til en lille smagepause. Nu er det juletid, så derfor er julekrusene fundet frem. Der var også dækket op til Oscar.
Så var der kræfter til en ny omgang.


Kanelkager  og


Brune kager


Ind imellem blev det tid til at læse lidt korrektur for Rosa - der er ved at færdiggøre sin bacheloropgave.


Her er det færdige resultat - nu mangler vi bare at bage pebernødderne, men aftensmaden kalder.

På hylden venter denne her - min kalendergave i "Den Kreative Pakkekalender" - men den må først åbnes den 3. så katten passer på den.


I morgen skal jeg have gjort min gave klar, så den kan nå frem til modtageren i tide.

3 kommentarer:

  1. Jeg er imponeret, sikke en masse småkager! I dag blev det muffins hjemme ved os, men jeg skal også have bagt bla. pebernødder.

    SvarSlet
  2. Det må jeg nok sige der er blevet bagt igennem.. Der er da nok til hele julen..Måske ?

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor I er flittige....men de skal nok blive spist!!

    SvarSlet